Z deníku recepce II

6. září 2018 v 16:36 | Lucka Šišková |  Z deníku recepce
Dneska jsem se konečně pobavila, ale možná mě ten smích přejde.

Když je na recepci klid, nikdo nic nepotřebuje - ať už zaměstnanci nebo hosté nebo passanti -, je to božské, ale na druhou stranu i trochu nuda. Nic se prostě neděje. Byla chvíle klidu, na recepci byla i naše vedoucí a nachomýtl se tu i manažer. Jak se tak povídalo, připomněl rezervaci firemní akce na další měsíc. Vedoucí říkala, že neví, o koho se jedná, ale já měla hned jasno. A manažer to poznal.

"Proboha to ne." říkala jsem, kroutila hlavou a měla nešťastný výraz. Už ne. Nejde o to, že by to byla velká firemní akce, ale jde o hlavního pořadatele.

"Ach můj bože."

Manažer se otřásal smíchy. "Nezapomenutelný, co?"

Jen jsem kroutila hlavou, protože, když tu byli naposledy, tak... Je škoda, že nemůžete odpovědět popravdě.

"Potřebuju mluvit s panem manažerem, zavoláte mi ho?" Zavolám mu, i když vím, že na něj číslo máte taky.

"Měli bychom mít nahoře i coffee break, ale zatím tam nic není." Máte to podle dohodnutého harmonogramu, takže Vám ho přinesou za pět minut.

"Mohli byste nám nahoru poslat další džbány s vodou?" Jistě, jen skočím do restaurace, abych předala Váš požadavek. Co na tom, že nahoře máte k ruce vlastního číšníka.

"A kde máme ten předvýběr z menu?" Ležel na stole jako vždy. Nemá už někdo z pozvaných na seminář?

Všechny tyhle otázky během 5 minut.

"Můžete nám spustit klimatizaci?" Sice teď běží na jedničku, ale jestli chcete mrznout...

"Potřebujeme ukazovátko na plátno." A do prdele. To tu nemáme.

"Kdyby byl nějaký problém, tak přijďte za mnou. Všechno bude hradit firma." Úleva.

Za půl hodiny...

"Moli by nám servírovat oběd dřív? Tak na tu dvanáctou? A šlo by to do restaurace, protože v konferenčce máme málo místa na stole?" Pro čtyřicet lidí? Jasně... Všechny přesunout? No problem...

Jak to tedy vypadá? Co chvíli lítám do kuchyně, do restaurace, volám manažerovi, sháním ukazovátko. Kontoroluju, jestli stíhá klimatizace. Kuchařům odnesu kopii předvýběru menu, protože originál musí mít v konferenčce. Nepamatují si, co si kdo objednal.

Co je nejhorší? Kolikrát za to ani nemůže ten dotyčný, ale fakt, že brigádník řekne: "Jděte to vyřešit na recepci." Jupí!

Hlavně doufám, že na ten den nebudu mít službu a tomuhle se vyhnu. Znovu už to nechci.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama